heeej era saker. ♔ ♥

man steker verkligen , eller ja, det var fan värst innan , man dog nästan? ;o
jaja, förlåt för att jag inte la in nått innan idag osså, men var hos pappa och då glor jag alltid på tv om kvällarna o morgonarna =D
stackars alla djur, dom lider nog , tänk och gå med en stor fet päls ;o
men idag så var jag i kristanstad iallafall , fast köpte ingenting ,

sen stack farsan jag och bror och handlade kött o korv

så grillade vi , sen så skjutsade bror in mej till stan med moppen , nu sitter jag här och svettas ihjäl , för det är verkligen varmt här inne, fast vi har fläkten på , ah , ikväll ska jag inte göra någonting.

och händer imon?

ja får la se :D

jaja , ha det gitt =D

och så att ni ska anteckna.
mamma gör paj (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback